Waw, to je úžasné!
Naši klienti vedia naozaj oceniť, keď pri realizácii projektov premýšľame a prinášame im pridanú hodnotu.
Poznáte ten pocit, keď sa vrátite z dovolenky s 800 fotkami? Po mesiaci či dvoch čas si pamätáte sotva polovicu miest, ktoré vidíte na obrázkoch. Chcete ich ukázať priateľom, ale bojíte sa, že z toho nebudú mať žiadny zážitok?
Existuje viacero typov marketingových videí. Veľmi obľúbené sú inštruktážne videá, ktoré vysvetľujú, ako fungujú vaše produkty alebo služby, prípadne pomáhajú návštevnikom zorientovať sa na vašej webstránke alebo eshope. My sme sa však rozhodli pre emotívne video, v ktorom sme chceli vyjadriť osobnosť nášho klienta DeutschMann.
DeutschMann je medzinárodná špedičná firma, ktorá sa stotožňuje s hodnotami rýchlosť, presnosť a spokojnosť. Chceli sme prostredníctvom metafory firmu prirovnať k symbolu, ktorý by spĺňal tieto charakteristiky, a tak sme vybrali neohrozeného geparda.
Firemné hodnoty sme zakomponovali do videa. Zobrazili sme najčastejšie druhy prepravy, ktoré firma zabezpečuje. Prestrihy s gepardom utekajúcim v prírode zvyšujú dramatickosť videa. Emotívny náboj videu dodáva aj vrčanie geparda a akčná hudba.
Video vyvoláva emócie, ktoré je nemožné vyvolať pomocou fotografií alebo textov. Kombináciou vhodne zvolených záberov, strihu a pôsobivej hudby dokážeme divákovi sprostredkovať emócie, ktoré chceme.
Výhodou videa je, že v krátkosti vystihne podstatu. V našom prípade išlo o prezentáciu firmy, jej firemných hodnôt a hlavných činností.
Nie je jedno, ako video zostriháte. Dobrý strih dokáže zachrániť aj amatérske video a zlý strih naopak môže pokaziť aj video natočené tou najmodernejšou technikou.
Je dôležité si uvedomiť, že ak si nevytvoríte hudbu sami, je potrebné zakúpiť práva na použitie určitej skladby.
Môžete mať aj to najkvalitnejšie video všetkých čias, bude vám nanič, ak ho ho necháme v archíve. Dôležité je video čím skôr umiestniť na webstránku (ideálne na hlavnej stránke), prípadne aj na sociálne siete.
Firma by mala mať jedno video, ktoré bude používať dlhodobo. Okrem neho môźe mať viacero sezónnych videí. My sme pre DeutchMann robili mikulášske, veľkonočné aj májové zamilované video. Je vhodné, keď sezónne videá obsahujú nejaký prvok, ktorý ich spája s hlavným firemným videom. V prípade DeutschMann je to postavička geparda, ktorý v sezónnych videách vystupuje ako hlavný protagonista.
Pozrite si emotívne video pre nášho klienta DeutschMann: www.deutschmann.sk
Emócie výrazne zvyšujú zapamätateľnosť vašej firmy, produktu alebo služieb. Ak sú tieto emócie pozitívne, z človeka, ktorého zaujalo vaše video, sa môže ľahko stať váš budúci zákazník.
Prajeme vám veľa pozitívnych emócií!
Hľadáte kvalitný marketing na mieru pre vašu firmu? Prinesieme systém do marketingu aj vám.