SEO a Content marketing
Obsahový marketing a SEO sú nerozluční kamaráti, a keď vďaka týmto nástrojom zabezpečíte, že si vás ľudia zapamätajú a majú vás radi, potom sa zobrazíte vyššie aj vo vyhľadávaní. Ak tvoríte hodnotný obsah užitočný pre vašu cieľovú skupinu, ľudia budú na váš web chodiť častejšie, jeho obsah budú zdieľať, a tým vám pomôžu pritiahnuť k vám viac potenciálnych zákazníkov.
Ak máte projekt vo fáze, že už predávate, a chceli by ste zaistiť viac návštevnosti z organického vyhľadávania v Google, prichádza na rad SEO. SEO pre e-shop sa robí inak ako SEO pre menšiu stránku, preto vždy treba mať na pamäti cieľ webu a pre koho je zameraný.

SEO delíme na dve základné časti:
- SEO on page (na webstránke) týka sa vašej stránky a zahŕňa jej technickú, obsahovú časť, vrátane kľúčových slov v obsahu,
- SEO off page (mimo webstránky na iných web stránkach tretích strán) je povedomie o vašej web stránke mimo vášho webu, napríklad v článkoch, ktoré linkujú na váš web, alebo na iných stránkach. Čím viac dobrých stránok na vás linkuje, tým je to pre vás lepšie. Avšak tento proces musí byť robený prirodzene, a nie umelo ako voľakedy pomocou linkových fariem. Preto sa snažíme s našimi klientmi tvoriť hodnotný obsah, ktorý prirodzene pritiahne publikum.
Skvelé SEO pre e-shopy, zabezpečí prílev nových návštevníkov z organického hľadania a vynikajúco prispeje k predaju.
Ak vám stúpa návštevnosť z organického vyhľadávania, ste na dobrej SEO ceste.
Nestačí len sledovať niektoré kľúčové slová, ktoré sú na prvej strane hľadania. Veľa kľúčových fráz, ktoré sa skladajú z viacerých slov, je zväčša úspešnejších v predaji ako všeobecné slová či frázy.
Príďte k nám a pomôžeme vám sa zorientovať v SEO optimalizácii pre vyhľadávače a organickom hľadaní.
Späť