Online marketingová kampaň pre značku Verbena

Online marketingová kampaň pre značku Verbena

Vaša značka je to, čo vás odlišuje od
všetkých naokolo.

Dave Buck

staticke bannery

Cieľ

Najväčší slovenský producent cukroviniek a trvanlivého pečiva, spoločnosť I.D.C. Holding, a. s., s portfóliom produktov ako Horalky, Kávenky či Mila, nás oslovil cez odporúčanie nášho biznis partnera s cieľom zvýšiť povedomie o svojej značke cukríkov a sušienok. 

Za 1 mesiac sme zrealizovali masívnu online kampaň - od reklamy na FB až po náučnú hru so súťažou na webe.

Cieľ

Najväčší slovenský producent cukroviniek a trvanlivého pečiva, spoločnosť I.D.C. Holding, a. s., s portfóliom produktov ako Horalky, Kávenky či Mila, nás oslovil cez odporúčanie nášho biznis partnera s cieľom zvýšiť povedomie o svojej značke cukríkov a sušienok. 

Za 1 mesiac sme zrealizovali masívnu online kampaň - od reklamy na FB až po náučnú hru so súťažou na webe.

staticke bannery

Ako prebiehala spolupráca?

spolupraca verbena

Ciele

4 až 6-miliónov impresií

20 až 30-tisíc klikov na web

Zvýšiť povedomie o značke

Posilniť emocionálnu hodnotu značky

Podnietiť chuť na kúpu

uvodna analyza

Úvodná analýza

Od renomovaného klienta sme dostali za úlohu nastaviť mediálny plán online kampane pre celý produktový rad - sušienky aj cukríky.

Vybrali sme vhodné komunikačné kanály a strategicky sme prerozdelili rozpočet klienta tak, aby kampaň dosiahla čo najlepšie výsledky. 

Úvodná analýza

Od renomovaného klienta sme dostali za úlohu nastaviť mediálny plán online kampane pre celý produktový rad - sušienky aj cukríky.

Vybrali sme vhodné komunikačné kanály a strategicky sme prerozdelili rozpočet klienta tak, aby kampaň dosiahla čo najlepšie výsledky. 

uvodna analyza

Sociálne siete

Kampaň na Facebooku a Instagrame sme zabezpečili po obsahovej aj technickej stránke. 

Pripravili sme texty a nastavili cieľovú skupinu tak, aby kampaň (emočne) zasiahla tých správnych ľudí.

Vizuály a texty v tematike priateľstva inšpirovaného prírodou odkazovali nielen na web, ale aj na microsite s pexesom a súťažou. 

Okrem toho sme nastavili, optimalizovali a vyhodnocovali 6-sekundovú15-sekundovú videoreklamu na YouTube. 

instagram reklama

Sociálne siete

Kampaň na Facebooku a Instagrame sme zabezpečili po obsahovej aj technickej stránke. 

Pripravili sme texty a nastavili cieľovú skupinu tak, aby kampaň (emočne) zasiahla tých správnych ľudí.

Vizuály a texty v tematike priateľstva inšpirovaného prírodou odkazovali nielen na web, ale aj na microsite s pexesom a súťažou. 

Okrem toho sme nastavili, optimalizovali a vyhodnocovali 6-sekundovú15-sekundovú videoreklamu na YouTube. 

instagram reklama
reklama na mobile

Google PPC

Na platforme Google AdWords sme pracovali s týmito reklamnými formátmi:

  • PPC Search Ads
  • PPC GDN Ads (responzívne a statické bannery)

Nastavili sme rozpočty, zacielili na našu hlavnú cieľovú skupinu a pripravili texty pre kreslenkové bannery v rámci responzívnych GDN bannerov. 

Reklamy sme vyladili tak, aby sa dostali k čo najrelevantnjším ľuďom. Sledovali sme najmä impresie, počet preklikov na web a tzv. CTR (click-through-rate).

Google PPC

Na platforme Google AdWords sme pracovali s týmito reklamnými formátmi:

  • PPC Search Ads
  • PPC GDN Ads (responzívne a statické bannery)

Nastavili sme rozpočty, zacielili na našu hlavnú cieľovú skupinu a pripravili texty pre kreslenkové bannery v rámci responzívnych GDN bannerov. 

Reklamy sme vyladili tak, aby sa dostali k čo najrelevantnjším ľuďom. Sledovali sme najmä impresie, počet preklikov na web a tzv. CTR (click-through-rate).

reklama na mobile

Strossle PPC

Ako posilniť prepojenie značky so zdravým životným štýlom, bylinkami a prírodou a zároveň predstaviť brand novým ľuďom?

Cez platformu Strossle sme zobrazovali článok na rozličných spravodajských i nespravodajských weboch, ktoré navštevuje naša cieľová skupina.

strossle clanok

Strossle PPC

Ako posilniť prepojenie značky so zdravým životným štýlom, bylinkami a prírodou a zároveň predstaviť brand novým ľuďom?

Cez platformu Strossle sme zobrazovali článok na rozličných spravodajských i nespravodajských weboch, ktoré navštevuje naša cieľová skupina.

strossle clanok
pexeso verbena

Hra + súťaž

A aby si naša cieľová skupina vybudovala k našej značke silný emočný vzťah, vytvorili sme špecializovanú stránku (microsite) s náučným pexesom a súťažou o 68 cien.

Pripravili sme texty podporujúce tému priateľstva inšpirovaného prúrodou a naprogramovali pexeso, v ktorom návštevník priraďuje účinky k prírodným extraktom.

NávŠtevníka sme zabavili, naučili niečo nové, zapojili do súťaže a k tomu odprezentovali benefity produktov.

Takto sme prispeli k formovaniu značky, ktorú majú ľudia radi (tzv. love brand).

Hra + súťaž

A aby si naša cieľová skupina vybudovala k našej značke silný emočný vzťah, vytvorili sme špecializovanú stránku (microsite) s náučným pexesom a súťažou o 68 cien.

Pripravili sme texty podporujúce tému priateľstva inšpirovaného prúrodou a naprogramovali pexeso, v ktorom návštevník priraďuje účinky k prírodným extraktom.

NávŠtevníka sme zabavili, naučili niečo nové, zapojili do súťaže a k tomu odprezentovali benefity produktov.

Takto sme prispeli k formovaniu značky, ktorú majú ľudia radi (tzv. love brand).

pexeso verbena

Aké výsledky sme priniesli?

7 000 000+ impresií na všetkých kanáloch

31 000+ návštev microsite

30 000+ návštev webu

3 900+ spustení pexesa

2 000+ výherných kontaktov zaradených do žrebovania

Ďakujeme nášmu partnerovi

Tento projekt sme zrealizovali v spolupráci s naším partnerom Provocation Bureau, ktorý sa postaral o grafickú stránku.

Chcete niečo podobné?

Naši klienti