Online marketingová kampaň pre značku Verbena
Online marketingová kampaň pre značku Verbena
Vaša značka je to, čo vás odlišuje od
všetkých naokolo.
Dave Buck
Cieľ
Najväčší slovenský producent cukroviniek a trvanlivého pečiva, spoločnosť I.D.C. Holding, a. s., s portfóliom produktov ako Horalky, Kávenky či Mila, nás oslovil cez odporúčanie nášho biznis partnera s cieľom zvýšiť povedomie o svojej značke cukríkov a sušienok.
Za 1 mesiac sme zrealizovali masívnu online kampaň - od reklamy na FB až po náučnú hru so súťažou na webe.
Cieľ
Najväčší slovenský producent cukroviniek a trvanlivého pečiva, spoločnosť I.D.C. Holding, a. s., s portfóliom produktov ako Horalky, Kávenky či Mila, nás oslovil cez odporúčanie nášho biznis partnera s cieľom zvýšiť povedomie o svojej značke cukríkov a sušienok.
Za 1 mesiac sme zrealizovali masívnu online kampaň - od reklamy na FB až po náučnú hru so súťažou na webe.
Ako prebiehala spolupráca?
Ciele
4 až 6-miliónov impresií
20 až 30-tisíc klikov na web
Zvýšiť povedomie o značke
Posilniť emocionálnu hodnotu značky
Podnietiť chuť na kúpu
Úvodná analýza
Od renomovaného klienta sme dostali za úlohu nastaviť mediálny plán online kampane pre celý produktový rad - sušienky aj cukríky.
Vybrali sme vhodné komunikačné kanály a strategicky sme prerozdelili rozpočet klienta tak, aby kampaň dosiahla čo najlepšie výsledky.
Úvodná analýza
Od renomovaného klienta sme dostali za úlohu nastaviť mediálny plán online kampane pre celý produktový rad - sušienky aj cukríky.
Vybrali sme vhodné komunikačné kanály a strategicky sme prerozdelili rozpočet klienta tak, aby kampaň dosiahla čo najlepšie výsledky.
Sociálne siete
Kampaň na Facebooku a Instagrame sme zabezpečili po obsahovej aj technickej stránke.
Pripravili sme texty a nastavili cieľovú skupinu tak, aby kampaň (emočne) zasiahla tých správnych ľudí.
Vizuály a texty v tematike priateľstva inšpirovaného prírodou odkazovali nielen na web, ale aj na microsite s pexesom a súťažou.
Okrem toho sme nastavili, optimalizovali a vyhodnocovali 6-sekundovú a 15-sekundovú videoreklamu na YouTube.
Sociálne siete
Kampaň na Facebooku a Instagrame sme zabezpečili po obsahovej aj technickej stránke.
Pripravili sme texty a nastavili cieľovú skupinu tak, aby kampaň (emočne) zasiahla tých správnych ľudí.
Vizuály a texty v tematike priateľstva inšpirovaného prírodou odkazovali nielen na web, ale aj na microsite s pexesom a súťažou.
Okrem toho sme nastavili, optimalizovali a vyhodnocovali 6-sekundovú a 15-sekundovú videoreklamu na YouTube.
Google PPC
Na platforme Google AdWords sme pracovali s týmito reklamnými formátmi:
- PPC Search Ads
- PPC GDN Ads (responzívne a statické bannery)
Nastavili sme rozpočty, zacielili na našu hlavnú cieľovú skupinu a pripravili texty pre kreslenkové bannery v rámci responzívnych GDN bannerov.
Reklamy sme vyladili tak, aby sa dostali k čo najrelevantnjším ľuďom. Sledovali sme najmä impresie, počet preklikov na web a tzv. CTR (click-through-rate).
Google PPC
Na platforme Google AdWords sme pracovali s týmito reklamnými formátmi:
- PPC Search Ads
- PPC GDN Ads (responzívne a statické bannery)
Nastavili sme rozpočty, zacielili na našu hlavnú cieľovú skupinu a pripravili texty pre kreslenkové bannery v rámci responzívnych GDN bannerov.
Reklamy sme vyladili tak, aby sa dostali k čo najrelevantnjším ľuďom. Sledovali sme najmä impresie, počet preklikov na web a tzv. CTR (click-through-rate).
Strossle PPC
Ako posilniť prepojenie značky so zdravým životným štýlom, bylinkami a prírodou a zároveň predstaviť brand novým ľuďom?
Cez platformu Strossle sme zobrazovali článok na rozličných spravodajských i nespravodajských weboch, ktoré navštevuje naša cieľová skupina.
Strossle PPC
Ako posilniť prepojenie značky so zdravým životným štýlom, bylinkami a prírodou a zároveň predstaviť brand novým ľuďom?
Cez platformu Strossle sme zobrazovali článok na rozličných spravodajských i nespravodajských weboch, ktoré navštevuje naša cieľová skupina.
Hra + súťaž
A aby si naša cieľová skupina vybudovala k našej značke silný emočný vzťah, vytvorili sme špecializovanú stránku (microsite) s náučným pexesom a súťažou o 68 cien.
Pripravili sme texty podporujúce tému priateľstva inšpirovaného prúrodou a naprogramovali pexeso, v ktorom návštevník priraďuje účinky k prírodným extraktom.
NávŠtevníka sme zabavili, naučili niečo nové, zapojili do súťaže a k tomu odprezentovali benefity produktov.
Takto sme prispeli k formovaniu značky, ktorú majú ľudia radi (tzv. love brand).
Hra + súťaž
A aby si naša cieľová skupina vybudovala k našej značke silný emočný vzťah, vytvorili sme špecializovanú stránku (microsite) s náučným pexesom a súťažou o 68 cien.
Pripravili sme texty podporujúce tému priateľstva inšpirovaného prúrodou a naprogramovali pexeso, v ktorom návštevník priraďuje účinky k prírodným extraktom.
NávŠtevníka sme zabavili, naučili niečo nové, zapojili do súťaže a k tomu odprezentovali benefity produktov.
Takto sme prispeli k formovaniu značky, ktorú majú ľudia radi (tzv. love brand).
Aké výsledky sme priniesli?
7 000 000+ impresií na všetkých kanáloch
31 000+ návštev microsite
30 000+ návštev webu
3 900+ spustení pexesa
2 000+ výherných kontaktov zaradených do žrebovania
Ďakujeme nášmu partnerovi
Tento projekt sme zrealizovali v spolupráci s naším partnerom Provocation Bureau, ktorý sa postaral o grafickú stránku.
Chcete niečo podobné?
Naši klienti
Naši klienti