HR kampaň Robim na vychodze

HR kampaň Robim na vychodze

Vaša značka je to, čo vás odlišuje od
všetkých naokolo.

Dave Buck

Webka

Cieľ

Prepravná spoločnosť DeutschMann so sídlom v Trebišove, ktorá denne zrealizuje až 150 prepráv, sa na nás obrátila s cieľom prilákať ľudí na východ a získať nových zamestnancov.

A preto sme uskutočnili náborovú kampaň postavenú na hodnotách značky - spoločenskej zodpovednosti a odhodlaniu pomôcť svojmu okoliu.

Kampaň sme museli postaviť na novom webe, keďže ten pôvodný vznikol s iným zámerom - získavať firemných zákazníkov (B2B).

Cieľ

Prepravná spoločnosť DeutschMann so sídlom v Trebišove, ktorá denne zrealizuje až 150 prepráv, sa na nás obrátila s cieľom prilákať ľudí na východ a získať nových zamestnancov.

A preto sme uskutočnili náborovú kampaň postavenú na hodnotách značky - spoločenskej zodpovednosti a odhodlaniu pomôcť svojmu okoliu.

Kampaň sme museli postaviť na novom webe, keďže ten pôvodný vznikol s iným zámerom - získavať firemných zákazníkov (B2B).

Webka

Ako prebiehala spolupráca?

infografika wisible_robimnavychodze

Ciele

Získať nových zamestnancov

Zvýšiť povedomie o značke

Pomôcť rastu firmy

megaboard robimnavychodze

Úvodné povedomie

Aby sme mohli získať nových zamestnancov pre firmu DeutschMann, potrebovali sme dať o sebe vedieť a zároveň sa odlíšiť. 

Úprimná snaha spoločnosti pomôcť svojmu okoliu nás inšpirovala k masívnej kampani Robim na vychodze.

Kampaň sme odštartovali humorným sloganom Ta dze ši, kedz možeš robic i doma, ktorý sme využili na 2 megaboardoch na D1 a v YouTube videoreklame. 

Úvodné povedomie

Aby sme mohli získať nových zamestnancov pre firmu DeutschMann, potrebovali sme dať o sebe vedieť a zároveň sa odlíšiť. 

Úprimná snaha spoločnosti pomôcť svojmu okoliu nás inšpirovala k masívnej kampani Robim na vychodze.

Kampaň sme odštartovali humorným sloganom Ta dze ši, kedz možeš robic i doma, ktorý sme využili na 2 megaboardoch na D1 a v YouTube videoreklame. 

megaboard robimnavychodze

Nový web

Na podporu povedomia sme vytvorili web robimnavychodze.sk, kde sme spojili východniarsky humor, nárečie a vizuálnu komunikáciu kampane.

Na nový web sme následne odkazovali milovníkov východu a uchádzačov o zamestnanie.

robimnavychodze web

Nový web

Na podporu povedomia sme vytvorili web robimnavychodze.sk, kde sme spojili východniarsky humor, nárečie a vizuálnu komunikáciu kampane.

Na nový web sme následne odkazovali milovníkov východu a uchádzačov o zamestnanie.

robimnavychodze web
babicka na Vianoce

Facebook a Instagram

Aby sme dostali myšlienku kampane k čo najviac ľuďom, zorganizovali sme súťaž o hrnčeky s motivačným citátom v rámci rubriky Pondzelkový kavej.

Vďaka humoru a lokálnemu nárečiu sme vybudovali virtuálnu komunitu hrdých východniarov.

Okrem toho sme chceli napríklad obrázkom babičky spojeným so známou situáciou zo života vyvolať silnú emóciu, ktorá podporí návrat ľudí na východ.

Facebook a Instagram

Aby sme dostali myšlienku kampane k čo najviac ľuďom, zorganizovali sme súťaž o hrnčeky s motivačným citátom v rámci rubriky Pondzelkový kavej.

Vďaka humoru a lokálnemu nárečiu sme vybudovali virtuálnu komunitu hrdých východniarov.

Okrem toho sme chceli napríklad obrázkom babičky spojeným so známou situáciou zo života vyvolať silnú emóciu, ktorá podporí návrat ľudí na východ.

babicka na Vianoce

YouTube videá

Spojili sme sa s influencerom Jasperom, ktorý je rodákom z východu, a natočili sme sériu vtipných videí vrátane hymny kampane.

Videá prenášajú emóciu zo života firmy hlavne na mladých ľudí:

By playing the video, you agree to YouTube’s Privacy Policy.

Find out morePovolit video

YouTube videá

Spojili sme sa s influencerom Jasperom, ktorý je rodákom z východu, a natočili sme sériu vtipných videí vrátane hymny kampane.

Videá prenášajú emóciu zo života firmy hlavne na mladých ľudí:

By playing the video, you agree to YouTube’s Privacy Policy.

Find out morePovolit video
ebook

E-book

Ako účinne zaujať cieľovú skupinu, podporiť SEO a ešte k tomu získavať e-mailové kontakty?

Pripravili sme e-book na tému Ako žijeme na východe život svojich snov, pričom jeho myšlienky sme podporili sériou blogových článkov.

E-book

Ako účinne zaujať cieľovú skupinu, podporiť SEO a ešte k tomu získavať e-mailové kontakty?

Pripravili sme e-book na tému Ako žijeme na východe život svojich snov, pričom jeho myšlienky sme podporili sériou blogových článkov.

ebook

Podporné aktivity

Využili sme majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2019 a aj obdobie Vianoc, aby sme kampaň Robim na vychodze dostali medzi ďalších ľudí. 

Opäť sme pripravili sériu vtipných videí:

  1. video - HOKEJ
  2. video - VIANOCE

K tomuto sme pridali aj kvíz Ako poznáš východ?, aby sme získali návštevnosť a e-mailové kontakty, poslali e-book a ďalej rozvíjali komunikáciu.

 

By playing the video, you agree to YouTube’s Privacy Policy.

Find out morePovolit video

Podporné aktivity

Využili sme majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2019 a aj obdobie Vianoc, aby sme kampaň Robim na vychodze dostali medzi ďalších ľudí. 

Opäť sme pripravili sériu vtipných videí:

  1. video - HOKEJ
  2. video - VIANOCE

K tomuto sme pridali aj kvíz Ako poznáš východ?, aby sme získali návštevnosť a e-mailové kontakty, poslali e-book a ďalej rozvíjali komunikáciu.

By playing the video, you agree to YouTube’s Privacy Policy.

Find out morePovolit video

Aké výsledky sme priniesli?

Návštevnosť webu takmer 140-tisíc užívateľov

1 557 vypĺňaných formulárov

Viac než 600-tisíc zasiahnutých ľudí

Za 9 mesiacov v roku 2019 firma zamestnala viac ľudí ako za celý rok 2018

Ukážky výsledkov našej práce

sociálne siete

Chcete niečo podobné?

Naši klienti