HR kampaň Robim na vychodze
HR kampaň Robim na vychodze
Vaša značka je to, čo vás odlišuje od
všetkých naokolo.
Dave Buck
Cieľ
Prepravná spoločnosť DeutschMann so sídlom v Trebišove, ktorá denne zrealizuje až 150 prepráv, sa na nás obrátila s cieľom prilákať ľudí na východ a získať nových zamestnancov.
A preto sme uskutočnili náborovú kampaň postavenú na hodnotách značky - spoločenskej zodpovednosti a odhodlaniu pomôcť svojmu okoliu.
Kampaň sme museli postaviť na novom webe, keďže ten pôvodný vznikol s iným zámerom - získavať firemných zákazníkov (B2B).
Cieľ
Prepravná spoločnosť DeutschMann so sídlom v Trebišove, ktorá denne zrealizuje až 150 prepráv, sa na nás obrátila s cieľom prilákať ľudí na východ a získať nových zamestnancov.
A preto sme uskutočnili náborovú kampaň postavenú na hodnotách značky - spoločenskej zodpovednosti a odhodlaniu pomôcť svojmu okoliu.
Kampaň sme museli postaviť na novom webe, keďže ten pôvodný vznikol s iným zámerom - získavať firemných zákazníkov (B2B).
Ako prebiehala spolupráca?
Ciele
Získať nových zamestnancov
Zvýšiť povedomie o značke
Pomôcť rastu firmy
Úvodné povedomie
Aby sme mohli získať nových zamestnancov pre firmu DeutschMann, potrebovali sme dať o sebe vedieť a zároveň sa odlíšiť.
Úprimná snaha spoločnosti pomôcť svojmu okoliu nás inšpirovala k masívnej kampani Robim na vychodze.
Kampaň sme odštartovali humorným sloganom Ta dze ši, kedz možeš robic i doma, ktorý sme využili na 2 megaboardoch na D1 a v YouTube videoreklame.
Úvodné povedomie
Aby sme mohli získať nových zamestnancov pre firmu DeutschMann, potrebovali sme dať o sebe vedieť a zároveň sa odlíšiť.
Úprimná snaha spoločnosti pomôcť svojmu okoliu nás inšpirovala k masívnej kampani Robim na vychodze.
Kampaň sme odštartovali humorným sloganom Ta dze ši, kedz možeš robic i doma, ktorý sme využili na 2 megaboardoch na D1 a v YouTube videoreklame.
Nový web
Na podporu povedomia sme vytvorili web robimnavychodze.sk, kde sme spojili východniarsky humor, nárečie a vizuálnu komunikáciu kampane.
Na nový web sme následne odkazovali milovníkov východu a uchádzačov o zamestnanie.
Nový web
Na podporu povedomia sme vytvorili web robimnavychodze.sk, kde sme spojili východniarsky humor, nárečie a vizuálnu komunikáciu kampane.
Na nový web sme následne odkazovali milovníkov východu a uchádzačov o zamestnanie.
Facebook a Instagram
Aby sme dostali myšlienku kampane k čo najviac ľuďom, zorganizovali sme súťaž o hrnčeky s motivačným citátom v rámci rubriky Pondzelkový kavej.
Vďaka humoru a lokálnemu nárečiu sme vybudovali virtuálnu komunitu hrdých východniarov.
Okrem toho sme chceli napríklad obrázkom babičky spojeným so známou situáciou zo života vyvolať silnú emóciu, ktorá podporí návrat ľudí na východ.
Facebook a Instagram
Aby sme dostali myšlienku kampane k čo najviac ľuďom, zorganizovali sme súťaž o hrnčeky s motivačným citátom v rámci rubriky Pondzelkový kavej.
Vďaka humoru a lokálnemu nárečiu sme vybudovali virtuálnu komunitu hrdých východniarov.
Okrem toho sme chceli napríklad obrázkom babičky spojeným so známou situáciou zo života vyvolať silnú emóciu, ktorá podporí návrat ľudí na východ.
YouTube videá
YouTube videá
E-book
Ako účinne zaujať cieľovú skupinu, podporiť SEO a ešte k tomu získavať e-mailové kontakty?
Pripravili sme e-book na tému Ako žijeme na východe život svojich snov, pričom jeho myšlienky sme podporili sériou blogových článkov.
E-book
Ako účinne zaujať cieľovú skupinu, podporiť SEO a ešte k tomu získavať e-mailové kontakty?
Pripravili sme e-book na tému Ako žijeme na východe život svojich snov, pričom jeho myšlienky sme podporili sériou blogových článkov.
Podporné aktivity
Využili sme majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2019 a aj obdobie Vianoc, aby sme kampaň Robim na vychodze dostali medzi ďalších ľudí.
Opäť sme pripravili sériu vtipných videí:
K tomuto sme pridali aj kvíz Ako poznáš východ?, aby sme získali návštevnosť a e-mailové kontakty, poslali e-book a ďalej rozvíjali komunikáciu.
Podporné aktivity
Využili sme majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2019 a aj obdobie Vianoc, aby sme kampaň Robim na vychodze dostali medzi ďalších ľudí.
Opäť sme pripravili sériu vtipných videí:
K tomuto sme pridali aj kvíz Ako poznáš východ?, aby sme získali návštevnosť a e-mailové kontakty, poslali e-book a ďalej rozvíjali komunikáciu.
Aké výsledky sme priniesli?
Návštevnosť webu takmer 140-tisíc užívateľov
1 557 vypĺňaných formulárov
Viac než 600-tisíc zasiahnutých ľudí
Za 9 mesiacov v roku 2019 firma zamestnala viac ľudí ako za celý rok 2018
Ukážky výsledkov našej práce
Chcete niečo podobné?
Naši klienti
Naši klienti