Rebranding značky Papučový investor
Rebranding značky Papučový investor
Vaša značka je to, čo vás odlišuje od
všetkých naokolo.
Dave Buck
Cieľ
Investori a investiční kouči pôsobiaci pod značkou Papučový investor nás oslovili s cieľom získavať viac zákazníkov prémiového členstva.
Po úvodnom stretnutí a dôkladnej analýze webovej stránky sme pochopili, že značka potrebuje odlišnú textovú i vizuálnu komunikáciu.
Pustili sme sa teda do kompletného rebrandingu.
Cieľ
Investori a investiční kouči pôsobiaci pod značkou Papučový investor nás oslovili s cieľom získavať viac zákazníkov prémiového členstva.
Po úvodnom stretnutí a dôkladnej analýze webovej stránky sme pochopili, že značka potrebuje odlišnú textovú i vizuálnu komunikáciu.
Pustili sme sa teda do kompletného rebrandingu.
Ako prebiehala spolupráca?
Ciele
Získavať viac zákazníkov prémiového členstva
Rebranding značky
Úvodná analýza
Na úvod sme sa porozprávali s klientom o jeho službe, hodnotách, cieľovej skupine a cieľoch, ktoré chceme dosiahnuť.
Už z úvodného stretnutia sme pochopili, že na to, aby sme zaujali nových zákazníkov, potrebujeme zmeniť od základov textovú i vizuálnu komunikáciu.
Našu hypotézu sme si však potrebovali overiť v kvalitatívnom prieskume cieľovej skupiny.
Úvodná analýza
Na úvod sme sa porozprávali s klientom o jeho službe, hodnotách, cieľovej skupine a cieľoch, ktoré chceme dosiahnuť.
Už z úvodného stretnutia sme pochopili, že na to, aby sme zaujali nových zákazníkov, potrebujeme zmeniť od základov textovú i vizuálnu komunikáciu.
Našu hypotézu sme si však potrebovali overiť v kvalitatívnom prieskume cieľovej skupiny.
Prieskum
Od klienta sme získali zoznam kontaktov, s ktorými sme si dohodli telefonický rozhovor.
Pripravili sme si trefné otázky, ktoré sa týkali potrieb a problémov cieľovej skupiny v súvislosti s investovaním.
Od respondentov sme taktiež získali jedinečný, ničím a nikým neovplyvnený pohľad na klientovu službu, a to vďaka otvoreným otázkam.
Prieskum
Od klienta sme získali zoznam kontaktov, s ktorými sme si dohodli telefonický rozhovor.
Pripravili sme si trefné otázky, ktoré sa týkali potrieb a problémov cieľovej skupiny v súvislosti s investovaním.
Od respondentov sme taktiež získali jedinečný, ničím a nikým neovplyvnený pohľad na klientovu službu, a to vďaka otvoreným otázkam.
Marketingová stratégia
Marketingová stratégia je základom účinného marketingu. Je to ako mapa, s ktorou klient vždy vie, ktorým smerom sa uberať.
Pripravili sme dokument, v ktorom sme definovali problémy cieľovej skupiny, víziu, archetyp, benefity a hodnoty či spôsob odlíšenia od konkurencie.
Stratégia určovala aj vhodné marketingové kanály a ďalšie odporúčania na získavanie zákazníkov a podporu rebrandovanej značky.
Marketingová stratégia
Marketingová stratégia je základom účinného marketingu. Je to ako mapa, s ktorou klient vždy vie, ktorým smerom sa uberať.
Pripravili sme dokument, v ktorom sme definovali problémy cieľovej skupiny, víziu, archetyp, benefity a hodnoty či spôsob odlíšenia od konkurencie.
Stratégia určovala aj vhodné marketingové kanály a ďalšie odporúčania na získavanie zákazníkov a podporu rebrandovanej značky.
Vizuálna identita
Upravili sme logo so sloganom, zmenili farby a navrhli nový vizuálny element vyjadrujúci hlavnú myšlienku služby.
Vďaka novému vizuálnemu elementu (žiarovke) sme dokázali jednoducho vyjadriť komplexnú službu klienta a jej benefity.
Symbol žiarovky dokonale vyjadruje podstatu klientovej služby: „Posvietime ti na cestu do finančného sveta.“
Vizuálna identita
Upravili sme logo so sloganom, zmenili farby a navrhli nový vizuálny element vyjadrujúci hlavnú myšlienku služby.
Vďaka novému vizuálnemu elementu (žiarovke) sme dokázali jednoducho vyjadriť komplexnú službu klienta a jej benefity.
Symbol žiarovky dokonale vyjadruje podstatu klientovej služby: „Posvietime ti na cestu do finančného sveta.“
Web a videá
Na webovej stránke sme kompletne zmenili textovú i vizuálnu komunikáciu značky.
Komplexnú službu sme cieľovej skupine priblížili jednoduchšími a zrozumiteľnejšími textami, infografikami, grafmi či videami.
Videá slúžili na predstavenie služby a tímu, zachytenie emócie a budovanie vzťahu s návštevníkmi webovej stránky.
Tvorba videí bola v plnej miere v našej réžii od prípravy scenárov cez koordináciu klienta na mieste natáčania až po strih.
Web a videá
Na webovej stránke sme kompletne zmenili textovú i vizuálnu komunikáciu značky.
Komplexnú službu sme cieľovej skupine priblížili jednoduchšími a zrozumiteľnejšími textami, infografikami, grafmi či videami.
Videá slúžili na predstavenie služby a tímu, zachytenie emócie a budovanie vzťahu s návštevníkmi webovej stránky.
Tvorba videí bola v plnej miere v našej réžii od prípravy scenárov cez koordináciu klienta na mieste natáčania až po strih.
Newsletterová automatizácia
Pripravili sme nové e-mailové sekvencie, ktoré cieleným typom obsahu vedú cieľovú skupinu až ku konverzii (prémiovému členstvu Papučového investora).
Postarali sme sa o texty, grafiku aj nastavenie e-mailovej sekvencie v službe na odosielanie newsletterov.
Vytvorili sme 3 typy sekvencií: po stiahnutí e-booku, po webinári aj pre trial členov.
Newsletterová automatizácia
Pripravili sme nové e-mailové sekvencie, ktoré cieleným typom obsahu vedú cieľovú skupinu až ku konverzii (prémiovému členstvu Papučového investora).
Postarali sme sa o texty, grafiku aj nastavenie e-mailovej sekvencie v službe na odosielanie newsletterov.
Vytvorili sme 3 typy sekvencií: po stiahnutí e-booku, po webinári aj pre trial členov.
Nová kampaň
Po rebrandingu sme vytvorili kampaň s novou textovou a vizuálnou. komunikáciou na Facebooku a Google.
Postarali sme sa o texty, grafiku aj nastavenie kampane. Hlášky využité v kampani sú problémy a pocity klientov, ktoré nám sami povedali v prieskume, a preto ich vieme jasne a adresne cieliť.
Momentálne sme v procese spúšťania PPC reklamy na Facebooku a Google (GDN bannery a Google Search). Kampane budeme spravovať a vyhodnocovať počas celej dĺžky ich trvania.
Nová kampaň
Po rebrandingu sme vytvorili kampaň s novou textovou a vizuálnou. komunikáciou na Facebooku a Google.
Postarali sme sa o texty, grafiku aj nastavenie kampane. Hlášky využité v kampani sú problémy a pocity klientov, ktoré nám sami povedali v prieskume, a preto ich vieme jasne a adresne cieliť.
Momentálne sme v procese spúšťania PPC reklamy na Facebooku a Google (GDN bannery a Google Search). Kampane budeme spravovať a vyhodnocovať počas celej dĺžky ich trvania.
Aké výsledky sme priniesli?
Kompletný rebranding značky
Komplexnú službu sme odkomunikovali zrozumiteľnejšie
Nastavili sme novú textovú a vizuálnu komunikáciu
Chcete niečo podobné?
Naši klienti
Naši klienti