Vizuálna identita pre spoločnosť GEOTHERM
Vizuálna identita pre spoločnosť GEOTHERM
Vaša značka je to, čo vás odlišuje od
všetkých naokolo.
Dave Buck
Cieľ
Odborníci na vykurovanie z firmy GEOTHERM s 30+ rokmi skúseností a 3000+ inštaláciami nás oslovili s cieľom zlepšiť imidž značky tak, aby bola rozpoznateľnejšia.
Naša Wisible komunikácia sa premietla do vizuálnej identity značky - od webu či brožúry až po cenovú ponuku a firemné autá.
Cieľ
Odborníci na vykurovanie z firmy GEOTHERM s 30+ rokmi skúseností a 3000+ inštaláciami nás oslovili s cieľom zlepšiť imidž značky tak, aby bola rozpoznateľnejšia.
Naša Wisible komunikácia sa premietla do vizuálnej identity značky - od webu či brožúry až po cenovú ponuku a firemné autá.
Ako prebiehala spolupráca?
Ciele
Zlepšiť imidž a rozpoznateľnosť značky
Pritiahnuť viac relevantných zákazníkov
Zvýšiť počet dopytov
Úvodná analýza
Najprv sme sa s klientom porozprávali o tom, čo firmu ženie vpred: Aká je ich misia a ako ju so svojimi zákazníkmi zdieľajú v praxi.
Následne sme zadefinovali kľúčové hodnoty, ktorými klient denno-denne žije. Z hodnôt sme určili archetyp značky a vytvorili marketingovú stratégiu.
Úvodná analýza
Najprv sme sa s klientom porozprávali o tom, čo firmu ženie vpred: Aká je ich misia a ako ju so svojimi zákazníkmi zdieľajú v praxi.
Následne sme zadefinovali kľúčové hodnoty, ktorými klient denno-denne žije. Z hodnôt sme určili archetyp značky a vytvorili marketingovú stratégiu.
Komunikácia hodnôt
Poznáme víziu a hodnoty firmy. No stále nie sme v cieľovej rovinke. Hľadáme vizuálny element, ktorý vystihuje hodnotu starostlivosti a ekológie.
Našli sme ho - včelička. Je poctivá, starostlivá, spájame ju s ekológiou a stavia domovy - úle. K nej sme pridali element plástu.
Komunikácia hodnôt
Poznáme víziu a hodnoty firmy. No stále nie sme v cieľovej rovinke. Hľadáme vizuálny element, ktorý vystihuje hodnotu starostlivosti a ekológie.
Našli sme ho - včelička. Je poctivá, starostlivá, spájame ju s ekológiou a stavia domovy - úle. K nej sme pridali element plástu.
Identita
Riešime, ako vieme spojiť nové vizuálne elementy (včelička a plásty) s marketingovými materiálmi značky.
Pre klienta sme navrhli nový vizuál polepu firemných áut, papierovej tašky, hrnčeka, baliaceho papiera či vizitiek.
Identita
Riešime, ako vieme spojiť nové vizuálne elementy (včelička a plásty) s marketingovými materiálmi značky.
Pre klienta sme navrhli nový vizuál polepu firemných áut, papierovej tašky, hrnčeka, baliaceho papiera či vizitiek.
Návšteva klienta
Spoluprácu sme rozvíjali ďalej. Navštívili sme klienta osobne a prišli s návrhom, ako premietnuť nové vizuálne elementy do ďalších firemných materiálov.
Klienta sme inšpirovali a navrhli novú cenovú ponuku a brožúru.
Návšteva klienta
Spoluprácu sme rozvíjali ďalej. Navštívili sme klienta osobne a prišli s návrhom, ako premietnuť nové vizuálne elementy do ďalších firemných materiálov.
Klienta sme inšpirovali a navrhli novú cenovú ponuku a brožúru.
Rozvíjanie nápadu
Aby sme zlepšili imidž a zvýšili povedomie o značke, potrebovali sme nové vizuálne elementy prepojiť s marketingovými kanálmi.
Na facebooku a instagrame sme komunikovali hodnoty firmy pomocou včeličky. Vytvorili sme rubriky - Eko tipy, Novinky či GEOTHERM radí, v ktorých zahviezdila práve naša nová včelička.
Rozvíjanie nápadu
Aby sme zlepšili imidž a zvýšili povedomie o značke, potrebovali sme nové vizuálne elementy prepojiť s marketingovými kanálmi.
Na facebooku a instagrame sme komunikovali hodnoty firmy pomocou včeličky. Vytvorili sme rubriky - Eko tipy, Novinky či GEOTHERM radí, v ktorých zahviezdila práve naša nová včelička.
Zlepšovanie imidžu
Otázka znela: ako vyvolať emóciu, ktorá zlepší imidž značky a predstaví ju novým ľuďom?
Súťažou. Navrhli sme eko hrnčeky so včeličkou. Ona a hrnček vyjadrujú hodnoty značky v praxi - starostlivosť a ekológiu. Vizuálne dávame najavo, kým reálne sme.
Zlepšovanie imidžu
Otázka znela: ako vyvolať emóciu, ktorá zlepší imidž značky a predstaví ju novým ľuďom?
Súťažou. Navrhli sme eko hrnčeky so včeličkou. Ona a hrnček vyjadrujú hodnoty značky v praxi - starostlivosť a ekológiu. Vizuálne dávame najavo, kým reálne sme.
Nová kampaň
Nakoniec sme využili nové vizuálne elementy aj v kampani na nábor inštalatéra a koordinátora.
Vymysleli sme koncept včeličky - inštalatérky. S týmto prvkom môžeme pracovať v akýchkoľvek ďalších kampaniach.
Nová kampaň
Nakoniec sme využili nové vizuálne elementy aj v kampani na nábor inštalatéra a koordinátora.
Vymysleli sme koncept včeličky - inštalatérky. S týmto prvkom môžeme pracovať v akýchkoľvek ďalších kampaniach.
Aké výsledky sme priniesli?
Zjednotili sme vizuálnu komunikačnú stratégiu
Znížili sme cenu za preklik FB kampane z 0,23 € na 0,10 €
Dostali sme značku k novým ľuďom cez nové vizuálne prvky
Ukážky výsledkov našej práce
Chcete niečo podobné?
Naši klienti
Naši klienti