Máte radi, keď za vás myslia iní? Nechajte sa odbremeniť od zbytočného premýšľania pri plánovaní a realizácii vašich webových projektov!
Naši klienti vedia naozaj oceniť, keď pri realizácii projektov premýšľame a prinášame im pridanú hodnotu.
Kvalitný webový projekt, bez ohľadu na to, či ide o webstránku, e-shop alebo aplikáciu, si vyžaduje náležitú pozornosť a dôsledné premyslenie jednotlivých krokov, ktoré celý projekt zahŕňa.
Pri realizácii projektu sa snažíme myslieť na všetko. Je pre nás dôležité byť pre nášho klienta partnerom, na ktorého sa môže spoľahnúť, s ktorým môže konzultovať svoje predstavy, potreby, návrhy na zlepšenia. To však neznamená, že všetky takéto želania slepo vykonávame. Ak sme presvedčení, že projekt ešte nie je v takej fáze, aby sme do neho pridávali nové funkcionality, neváhame s klientom nesúhlasiť, aj keby na takýchto zmenách trval.
Je veľmi dôležité, aby si klient naozaj realisticky uvedomoval, aké sú jeho ciele, potreby aj rozpočet, ktorý je schopný a ochotný do projektu investovať. Ak potrebujete pomoc s vyjasnením týchto kľúčových bodov, sme tu pre vás. Je pochopiteľné, že viacerí klienti si objednávajú webové projekty bez predchádzajúcej skúsenosti. Stojíme pri našich klientoch a snažíme sa ich usmerniť.
Ľudia strácajú pozornosť už pri prvom slove, ktorému nerozumejú. Ak ste odborník vo svojej oblasti, ale ponúkate službu ľuďom, ktorí v danej oblasti nie sú tak doma ako vy, dajte si záležať na tom, aby ste komunikovali jednoducho a jasne. Oliver napríklad presne vie, čo je RPMN, ako funguje zložené úročenie, prečo diverzifikovať portfólio a pod. Snaží sa však komunikovať hodnotu jeho služby tak, aby ju pochopili aj tí, pre ktorých financie nie sú koníčkom ako pre neho samotného.
Je potrebné v nej odzrkadliť, kým vaša firma skutočne je.
Aký je príbeh vašej značky?
Aké sú vaše hodnoty?
Čím sú vaše produkty alebo služby výnimočné?
Kto je vaša cieľová skupina?
Ako môžete najľahšie zasiahnuť vašich potenciálnych zákazníkov?
Akým spôsobom sa najlepšie odlíšite od konkurencie?
Aké komunikačné kanály sú pre vás najlepšie?
Toto všetko vieme pre vás premyslieť. Samozrejme, nie všetky body je možné naplniť zo dňa na deň. Uskutočnenie tejto stratégie si vyžaduje kontinuálne a konzistentné úsilie.
Sme radi, keď sa klient aktívne podieľa na tvorbe stratégie, keď nám predostrie svoje predstavy a nápady, ktoré by chcel zrealizovať. V tomto procese však vystupujeme nielen ako partneri, ale aj ako oponenti klienta. Snažíme sa klientov odhovoriť od nerealistických projektov, od riešení, ktoré by boli finančne premrštené a zbytočne presahovali rozpočet, od bazírovania na detailoch, ktoré neprinesú žiadnu zmenu.
Ako v mnohých oblastiach, aj v prípade digitálnych projektov, je dôležité správne načasovanie. Je zbytočné riešiť čerešničku na torte, keď sme ešte nekúpili suroviny na korpus.
Je skvelé pridávať nové funkcionality na webstránku, avšak najskôr by sme mali mať vybudovanú funkčnú webstránku s premyslenou a užívateľsky prívetivou štruktúrou. V prípade e-shopových riešení by sme mali mať jednoduchý a fungujúci registračný systém, až potom sa môžeme venovať budovaniu nadstavbových prvkov.
Ak máte hotový web alebo e-shop, avšak nefunguje podľa vašich predstáv, vieme pre vás zabezpečiť user experience testovanie, vďaka ktorému zistíme, ktorá nedokonalosť vášho webu či e-shopu vás brzdí od želaných výsledkov.
Pokiaľ ide o komunikáciu firmy na sociálnych sieťach, taktiež vám odporúčame budovať ju postupne. Nie je vhodné rozbiehať komunikáciu na viacerých sociálnych sieťach súčasne, ak s tým nemáme predchádzajúce skúsenosti a nemáme ľudí, ktorí by mali čas a skúsenosti na to, aby sa mohli týmto aktivitám zodpovedne venovať.
Uvedomujeme si, že webstránky, e-shopy, aplikácie či firemná komunikácia nie sú lacné a krátkodobé záležitosti. Práve naopak, vyžadujú si dlhodobé úsilie a pomerne vysoké investície. Tým, že za vás myslíme, vám vieme ušetriť nielen veľa času, ale aj veľa peňazí.
Veľmi radi budeme stáť aj pri vás pri budovaní vašich online marketingových projektov.
Hľadáte kvalitný marketing na mieru pre vašu firmu? Prinesieme systém do marketingu aj vám.