Pôvodne bol LinkedIn vytvorený ako sociálna sieť pre tých, ktorí hľadajú a ponúkajú prácu. V súčasnosti táto sociálna sieť pre profesionálov však ponúka už oveľa viac. Viete, čo všetko dokážete využiť z vášho firemného LinkedIn profilu?
Vo svojom firemnom profile si viete pozrieť informácie o návštevníkoch vašej stránky prostredníctvom štatistík, ktoré vám LinkedIn ponúka.
Zo štatistík sa dozviete počet zobrazení vášho profilu či unikátnych návštevníkov. Na zloženie návštevníkov sa môžete pozrieť z pohľadu viacerých druhov dát: pracovné funkcie, lokalita, úroveň pracovných skúseností, odbor či veľkosť spoločnosti. Na čo vám môžu tieto dáta slúžiť? Podľa nich dokážete napríklad identifikovať, aké témy príspevkov môžu vašich návštevníkov zaujímať.
Každý príspevok, ktorý uverejníte na vašom profile, môžete ukázať buď všetkým vašim fanúšikom, alebo len vybraným. Opäť je tu k dispozícii kvalitná analytika a pod príspevkom si viete pozrieť, koľkým sa váš príspevok zobrazil a aká bola ich aktivita, teda koľkí na váš príspevok klikli.
Okrem toho, že môžete mať čerstvé business informácie z profilov a skupín, ktoré vás zaujímajú, využite LinkedIn aj za účelom zlepšenia vášho podnikania. LinkedIn je považovaný za seriózny komunikačný kanál, preto sa nebojte spýtať na to, čo vás zaujíma. Ak budete mať dostatočne silnú a relevantnú základňu sledovateľov, určite sa pre vás môžu stať vhodnou inšpiráciou.
Keďže je LinkedIn najväčšou základňou pre B2B segment, ponúka skvelé miesto pre vyhľadávanie nových obchodných partnerov či dodávateľov. Je to sieť pre profesionálov, takže je aj dosť vysoký predpoklad, že jej užívatelia budú uvádzať reálne mená, fotografie a informácie. Môže byť vôbec takéto jednoduché dostať sa k ľudom, ktorí sú vo firmách na vedúcich pozíciách?
Nebojte sa zapojiť LinkedIn do vášho marketingového mixu, pretože záujem, ktorý prichádza práve z tejto sociálnej siete, býva tým najhodnotnejšími. Okrem toho, propagovaním vašej spoločnosti určite zvýšite aj svoje povedomie. Aktuálne LinkedIn ponúka už aj atraktívne reklamné formáty (Carousel), ako poznáme z Facebooku:
Na podporu interného marketingu si nezabudnite pridať odkaz na LinkedIn profil aj na vašu firemnú web stránku či do e-mailového podpisu.
Nezanedbajte ani to, ako váš firemný profil na LinkedIn vyzerá. Uverejnite svoje aktuálne logo, použite hlavnú fotografiu, ktorá odzrkadľuje vašu korporátnu identitu a napíšte popis, ktorý vás odprezentuje v tom najlepšom svetle.
Využite LinkedIn na nábor nových zamestnancov. Pri hľadaní vhodných ľudí do vašej spoločnosti môžete využiť aj pokročilé vyhľadávanie, ktoré vám uľahčí nájdenie tých správnych ľudí.
Pracovné ponuky kombinujte s obsahom, ktorý vašim sledovateľom prináša pridanú hodnotu, nezabudnite v príspevkoch používať kvalitné fotky, ideálne vlastné, a nie tie z fotobanky.
Pokiaľ stále váhate, či je LinkedIn tým správnym miestom, kde by ste sa mali prezentovať ako firma, radi vám poradíme.
Hľadáte kvalitný marketing na mieru pre vašu firmu? Prinesieme systém do marketingu aj vám.