Pristávacie web stránky

Prišiel som, videl som, kúpil som

Pristávacie stránky sú menšie weby, ktorých úlohou je zaujať návštevníka, informovať ho o vašich produktoch a službách a motivovať ho k želanej akcii. Môže zanechať email, prečítať si článok, alebo rovno nakúpiť.

Pri pristávacej stránke je rovnako ako pri každom webe dôležité premyslieť stratégiu. Na začiatku tvorby stratégie je potrebné odpovedať napríklad aj na tieto otázky:

Prečo chcem pristávaciu web stránku?
Čo chcem prezentovať na stránke a v akom rozsahu?
Koho chcem svojou stránkou osloviť?
Kto je moja cieľová skupina?
Čo je cieľom tejto stránky?
Aký pocit má v návštevníkovi zanechať?

Pristávacie web stránky

Našim klientom pomáhame budovať vzťah s potenciálnymi i súčasnými zákazníkmi. Návštevníci hľadajú hodnotné informácie, odborníka, ktorý im v danej oblasti poradí. Preto naším klientom pomáhame s tvorbou takéhoto obsahu a jeho vizuálnym prevedením, či už sa jedná o texty na stránke, e-book, videorozhovor, či blogy.

S tvorbou strátégie a riešením pristávacej stránky vám radi pomôžeme.

Späť

Máte záujem o riešenie od nás? Chcete sa dozvedieť viac?

Kontaktujte nás
  • Polus towers
  • Ergo
  • Dejmark
  • Tempo Kondela
  • Tauris
  • Deutschmann
  • Cube

Kontaktujte nás

Ak žiadate naceniť projekt, prosíme uveďte aj telefónne číslo.

Ďakujeme Vám

Ďakujeme za vyplnenie kontaktného formulára.
V najbližšej dobe vás budeme kontaktovať.