PPC - Pay Per Click

Jedna z najvyužívanejších foriem online reklamy je pay per click, čo znamená, že platíte len keď návštevník klikne na banner či odkaz a pristane na váš web.

PPC - Pay Per Click

O PPC kampane sa treba priebežne starať

Najpoužívanejšou PPC službou je Adwords v Google, ktorá je väčšinou najefektívnejšou, ďalšie možnosti predstavujú Facebook PPC, rôzne druhy remarketingu, RTB a podobne.

Klient má zväčša iné starosti, ako riešiť efektívne nastavenie Adwords reklám, a preto ak to myslí vážne s podnikaním na internete, použije agentúru. PPC špecialista musí pre efektívne nastavenie kampane ovládať PPC know-how, ale aj správne pochopiť klienta, jeho ciele a priority. Až vtedy môžu kampane prinášať želané výsledky. S nastavenými kampaňami je potrebné pravidelne pracovať, a preto je nutná mesačná správa kampane.

Rozhodnutie o PPC kampani je dlhodobou záležitosťou. Kampane sa ladia a optimalizujú, v čase zisťujeme,
čo pre konkrétnu firmu funguje najlepšie. Tento proces trvá 3-6 mesiacov intenzívnej práce.

V mnohých prípadoch má význam použiť aj ďalšie nástroje PPC kampaní, napríklad pre oslovenie zákazníkov, ktorí už stránku navštívili. Remarketingu alebo Real Time Biddingu a mnohé iné sú ďalšími skvelými metódami, ako získať z online marketingu ešte viac predaja, e-mailov a podobne.

Takisto aj sociálne siete a možnosti PPC reklamy na nich sú nezanedbateľnou súčasťou marketingového mixu.

Ak máte záujem správne začať s PPC kampanami, ozvite sa nám.

Späť

Máte záujem o riešenie od nás? Chcete sa dozvedieť viac?

Kontaktujte nás
  • Polus towers
  • Ergo
  • Dejmark
  • Tempo Kondela
  • Tauris
  • Deutschmann
  • Cube

Kontaktujte nás

Ak žiadate naceniť projekt, prosíme uveďte aj telefónne číslo.

Ďakujeme Vám

Ďakujeme za vyplnenie kontaktného formulára.
V najbližšej dobe vás budeme kontaktovať.